sobota, 18 lutego 2012

ten dzień ;)

zacznę od tego za dawno nie pisałam.. tak wyszło ;/;))

Dzisiejszy dzień zaczął sie bardzo nudnie.. odwiedziła mnie ciocia z dwójką dzieci, igorem i klaudia ;)
zjedliśmy obiad po czym babcia z dziadkiem znikneli na moment po chwili przyszli z wielkim workiem i rowerem.. jak domyslacie sie rower był dla igora ;d
rozpakowałyśmy z klaudią worek i ona wyciagla ogromny karton w którym był laptop potem ja wziełam moj a w srodku byl niewielki karton w jeszcze kilku torbach..i od razu rzuciłam sie babci i dziadkowi na szyje..dopiero potem rozpakowałam karton z lustrzanką. byl to sony alfa 390 <3 zakochałam sie.xd mam nową miłośc ;))
 nie opuszam jej na krok ;D
Dodaje kilka fotek. 

bo jak go nie kochac <3








Ferie. niedziela bardzo rodzinnie znowu ;d
Od poniedziałku w Obo potem w Rożnowie ;]]






udanych ferii którzy mają ;D

13 komentarzy:

  1. Heh masz fajnego bloga , kiedy nn ?
    julls.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Mogę się czepić? Obiektyw nie jest kolorowy. To, co czyni zdjęcie kolorowym, to matryca, a dokładniej piksele. Obiektyw to jedynie trochę szkła i plastiku.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki slodziak D:! a co do doczep to wiadomo, ze kolor nie jest identyczny, tym bardziej, ze czasem farbuje włosy , ale kolor jest baardzo zblizony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) dziekuje! zapraszam na nowa notke:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia
    pozytywnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. hej ;d otagowałam Cię do zabawy na moim blogu ;) sory za zatruwanie dupy , ale fajnie się wypełnia to coś xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww, też chcę mieć takich dziadków.
    Chociaż nie, kocham swoich. Ale mogli by mi od czasu do czasu coś dać. Nie mówię od razu, że laptopa, ale chociaż stówę. A nie tej..


    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę takich dziadków. Moi są spoko, ale jedyne co, to jedni dziadkowie dają tylko na urodziny, imieniny i święta po 50 zł, drudzy jeszcze co jakiś czas sypną dychę/dwie, ale i tak najwięcej daje schorowany pradziadek, jak mówi 'jestem jego ulubioną, najstarszą prawnuczką i muszę mieć coś dla siebie'. Ale żeby laptop czy lustrzanka...? Najszybciej na 18-nastkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. szalone uczucie, taki prezent od dziadków. sama ostatnio dostałam od babci lapka więc wiem co to jest! zapraszam do mnie również. :)

    OdpowiedzUsuń