czwartek, 13 października 2011

brak czasu.

wiem ze dawno nie psiałam ale nic sie u mnie nie działo.. ;/ duzo nauki nawet nie miałam czasu kiedy pisac..
weekend spedziłam z Kiką [ niedziela] byłysmy u Elwiry i wg :)
a w sobote byłam na zakupach w Poznaniu :P i w kinie na filmie " elita zabójców"
jutro dzień nauczyciela.. wszyscy mają wolne a ja musze isc do szkoły bo jestem w samorzadzie szkoły .. ale wieczor zapowiada sie bardziej interesujący :) juz po akademii ide do Kiki a potem kolo 16 jedziemy do Obornik<3 idziemy na pizze ze Spinka, Kubą, Emilem, Patrykiem :) xdd kocham was<3 Spinko ty zreszta wieesz z;d




no a potem skarpaa z donatką i Kiką ;** <3 nastepnie kolo 23 jakde do taty- bo pewnie wystep sie tak skonczy..;/ wiec cały weekend mnie nie ma ;))
Zdjęcia lodów i kik raz z elwira <3 i lodów ;d

2 komentarze:

  1. Zapraszam na naszego bloga, prowadzimy go we 3 i mamy nadzieję, że będzie ciekawie.
    www.aboutmnr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog- do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń