czwartek, 10 listopada 2011

dłuuugi weekend xd

Wczoraj nie pisałam bo byłam n sparingu ;p robić zdj i wgl xd ;d oczywiście wygraliśmy :))

Dzis po szkole poszłam do kiki   ;*
a nastepnie odebrała nas moja mama i pojechałyśmy na zakupy xdd
do domu wróciłyśmy ok 17 ;p i wziełyśmy sie za robienie pizzy ^^
a aktualnie wariuujemy i oglądamy filmikii na youtube i pijemy picollo xd
przed nami jeszcze długaa i zabawna noc xd :D
Dobranocc ;*** i dodaje kilka zdjęci z nią ;**
i z wczooraj :)
jankees xd





with spinka ;***

haha. 4 idioootki ;P <3




Ps. resztę relacji z weekednu napisze w Poniedziałekk..

i nuta na dzis.. :
I'm sexy and I know it ;d

i polecaam blogga donaatki ;***
Donia<3

3 komentarze:

  1. Poszlabym sobie na jakis mecz albo pograla ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie... nie ma to jak dobra przyjaciółka i picolo ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej. Jak ja kocham takie weekendy we dwoje:D
    Obserwujemy???♥

    OdpowiedzUsuń